Everything’s new at Hot Meals Now

Op woensdag begon ik met mijn eeste stagedag bij Hot Meals Now(www.hotmealsnow.com, www.hotmealsnow.wordpress.com). Een gewone dag bij Annie in studio E2. Het was even wennen en we hadden een hoop te bespreken, maar in principe kon ik gelijk aan de slag! 

Woensdag en donderdag heb ik hard gewerkt aan het Plan van Aanpak en donderdagmiddag nam Annie me mee naar de tentoonstelling ‘Light of the Middle East‘ in het Victoria en Albert museum. Daarnaast heeft ze me het een en ander van de stad laten zien.

Vrijdag mocht ik mee naar een shoot voor verpakkingen van Marks & Spencer. Nog voordat de lente hier goed en wel is begonnen, waren wij al bezig met het fotograferen van kerstverpakkingen. Het gaf een raar gevoel, maar de lots of glitter maken een hoop goed!

Onderweg naar de shoot heeft Annie me allemaal dingen aangewezen en zo kreeg ik een beter beeld van hoe Londen eruit ziet.

Vandaag heeft Annie mij meegenomen naar twee van de mooiste ‘Prop Houses’ in Londen, dit zijn warenhuizen waar foodstylisten props kunnen huren voor foodshoots. De eerste waar we heen gingen was The Lacquer Chest, ‘a prop wonderland disguised as an antique store’… Zo zou ik het in ieder geval omschrijven! Hierbinnen stonden stapels en stapel borden, glazen, pannen, kleedjes en nog veel meer andere props! Ik heb mijn ogen uitgekeken. Image

 

Image

Image

Daarna nam Annie me mee naar Backgrounds, een ander prachtig Prop house. Dat was net nieuw en heel strag geordend. Het is dus niet raar dat ik de hele middag heb gekwijld bij al die prachtige serviesjes!

Bij Backgrounds had ik ook nog eens een prachtige ‘view from the top’, waardoor ik alles goed kon zien. What’s not to love about it? Ik denk dat ik later ook maar een uitleenwinkel ga beginnen! 

ImageImage

Kortom, de eerste dagen bij Annie waren niet alleen spannend, maar ook nog superleuk! Ze laat me zoveel dingen zien, ik ben iedere dag een ervaring rijker.

Ik zal snel een beetje updaten over wat ik dit weekend allemaal heb beleefd!

 

Leave a comment